Информация за доставка
Поръчаните онлайн стоки могат да бъдат доставени, на посочения от купувача адрес, от куриерска фирма, в офис на куриер или в магазин от партньорската мрежа Polonex.bg, според желанието на клиента.
Разходите за доставка, когато тя е до дома или офиса на клиента или до офис на куриер, се определят от куриерската фирма и се поемат от клиента.
Срокът за изпълнение на поръчка е oт 1 до 3 работни дни (зависимост от наличността в склада) с изключение на поръчките, направени в почивните или празничните дни, където срокът може да е по-дълъг.
Пратките се доставят от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа.
Някои населени места може да се обслужват от куриера по предварително фиксиран от него график.
Възможни са изключения при специални поръчки, когато срокът за доставка може да бъде по-дълъг от 3 работни дни.
Потребителят се задължава да осигури достъп и контактно лице, което да приеме и да заплати (ако все още не са) поръчаните продукти.
Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офис на куриера до поискване от потребителя.
Polonex.bg или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефон или e-mail, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
В случай, че не може да изпълни поръчката, тъй като продуктът не е в наличност, Polonex.bg ще информира клиента за тази ситуация.
Поръчаният артикул или артикули ще бъдат подобаващо опаковани, заедно с придружаващите ги документи.
Имате възможност да отворите пратката и прегледате артикулите , преди да платите на куриера.
Трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката, когато получавате пратката.
При нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера, който трябва да Ви състави протокол за увредена пратка.
ПОЛИТИКА НА ВРЪЩАНЕ
Всяка стока, закупена онлайн от Национална верига Polonex.bg, може да бъде върната без причина в срок от 14 дни от датата на закупуване. Четиринадесетдневния срок за връщане важи както за физически, така и за юридически лица, които са закупили онлайн артикули от сайта Polonex.bg. Потребителят трябва да уведоми Polonex.bg в писмен вид, че се отказва от покупка без да дължи неустойка в рамките на 14 дни от датата на получаване на продукта.
Върнатата стока трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка, включително транспортна опаковка, с приложена оригинална гаранционна карта и копие на платежен документ.
Стоката следва да бъде без следи от употреба, без драскотини, наранявания, охлузвания и други външни белези.
Оригиналната опаковка трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена.
Транспортните разходи за връщане на стока без причина, са за сметка на клиента.
Транспортните разходи за връщане на стоки с причина (дефект, разминаване с описанието и др.) са за сметка на Polonex.bg.
При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 бройка разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост;
Polonex.bg си запазва правото да откаже връщането на продукти от клиенти, които злоупотребяват с използването на тази услуга
Замяна и връщане на пари
Паричната стойност на върнатия продукт може да се използва за закупуване на други продукти или да бъде върната на клиента до 14 дни от датата на връщане на стоката.
За да върнете закупеният продукт, моля попълнете поставения в комплекта формуляр и следвайте инструкциите написани на него. Формулярът може да бъде попълнен и от тук: Рекламации
Ако имате въпроси, свържете се с фирмата от национална верига Polonex.bg, от която сте закупили артикулите.